کتابـــــخانه‌ای جدیــد در کرمانشاه برای نــــــابینـایان

مدیرکل بهزیستی استان با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه به منظور انعقاد تفاهم‌نامه‌ی احداث کتابخانه‌ای برای نابینایان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ در این دیدار، بهزاد شهبازی از اقدامات اخیر در زمینه‌ی تقدیر از کارکنان اورژانس اجتماعی به منظور ایجاد حس رضایت‌مندی در بین کارکنان پُــرزحمتِ بهزیستی گفت و به چالش‌ها و حساسیت‌های کار در اورژانس اجتماعی اشاره کرد. شهبازی همچنین در خصوص فرآیند مشاوره، مددکاری و پیگیری پس‌از ترخیص در برخی از پرونده‌های جامعه هدف گفت و به معرفی قسمتی از خدمات تخصصی بهزیستی پرداخت.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه به هدف اصلی از این دیدار اشاره کرد و با توجه به در اختیار داشتن تعدادی کتاب با خط بریل به ارزش ریالی بالغ بر دو میلیارد تومان، پیشنهاد اهداء این کُتُب جهت راه‌اندازی کتابخانه‌ای برای نابینایان کرد که مورد استقبال محمدامین بهرامی قرار گرفت.

بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز ضمن تشکر از عملکرد موفق بهزاد شهبازی در مسئولیت محوله، خطاب به شهبازی گفت: عملکرد مسئولینی چون شما باید تبیین گردد تا الگویی باشد برای افرادی که قبولِ مسئولیت می‌کنند.

محمدامین بهرامی در خصوص پیشنهاد راه‌اندازه کتابخانه گفت: نیازسنجی کرده و محل دقیق احداث کتابخانه را مشخص خواهیم کرد و در همین راستا پیشنهاداتی همچون تهیه پادکست و کتاب‌های صوتی توسط نابینایان را ارائه کرد.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید 

کد خبر 87404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد